Service design in de praktijk

HIGHLIGHTS KC SERVICE DESIGN IN DE PRAKTIJK 

Aantal aanwezigen: ruim 150 bezoekers

Waarderingscijfer
Uit de analyse van de evaluatieformulieren bleek dat de conferentie ruimschoots aan de verwachtingen heeft voldaan:

- rapportcijfer lezingen: 8,1
- rapportcijfer organisatie: 8,8

Presentaties 

Klik hier voor de presentaties van de sprekers. 

Foto’s
Klik hier voor de eventfoto’s

Videorapportage
Klik hier voor de registratie van het plenaire programma tot de High Tea.

Klik hier voor de registratie van het plenaire programma na de High Tea.

Uitgereikte publicatie 
De bezoekers hebben bij vertrek het boekje ‘Service Design, inzichten uit negen praktijkvoorbeelden’ ontvangen. Mocht u de publicatie gemist hebben, dan kunt u deze als volgt in uw bezit krijgen:
- klik hier voor een digitale versie van ‘Service Design, inzichten uit negen praktijkvoorbeelden’; 
- stuur een mail naar jens.gijbels@hu.nl en u ontvangt een hard-copy.

Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rond service design?
- word lid van de LinkedIn-groep en klik hier
- kijk op: www.servicedesignnetwerk.nl.